Alvorens u zich kunt inschrijven nemen wij u graag mee door het formulier. Dit doen wij graag zodat u zeker weet dat wij uw inschrijving in goede orde ontvangen.
Na onderstaande uitleg komt u op de pagina terecht waar u zich kunt inschrijven.
Stap 1:
Lees ons reglement (link) zorgvuldig door, wij ontvangen vele vragen welke worden beantwoord vanuit ons reglement. Zorg dat u alle informatie bij de hand heeft om de vragen te beantwoorden. Het invullen van ons formulier gaat het beste middels een laptop of PC. Bij het gebruik van een tablet of telefoon kan het formulier soms foutmeldingen geven.
Stap 2:
Vul alle velden in, het grootste deel van de velden zijn verplicht om in te vullen. Wanneer een veld niet (volledig) is ingevuld kunt u niet verder.

Stap 3:
Na het invullen van alle velden klikt u op de knop ‘Aanmelden‘. Let op: Hiermee is het formulier nog niet direct verstuurd! U dient nog aan te geven dat u een echt persoon bent, dit is een veiligheidsstap om te zorgen dat er geen spam in ons registratiesysteem komt. In de volgende stap leggen wij dit uit.

Hierna zal er een pagina verschijnen met de spam check. Het kan zijn dat u een lege / oranje pagina ziet, U dient dan eerst naar boven te scrollen om de spam check te kunnen zien.
Stap 4:
Als u onderstaande scherm ziet, zet dan het vinkje in het vakje bij de vraag ‘ik ben geen robot’. en klik op ‘Aanmelden voor de braderie!’.

Stap 5:
Bij een juiste verwerking ziet u een scherm dat uw inschrijving is gelukt! Gefeliciteerd, uw reservering is nu door ons ontvangen! Binnen een aantal minuten zal u een mail ontvangen met daarin de reservering. Vanaf 1 april gaan wij starten met het verdelen van de kraamnummers, tot die tijd vragen wij om uw geduld. Wij melden ons per mail met verdere informatie over uw kraannummer.

.